Live från US and A

Jag kör lite blogg från hotellrummet här i Miami.
Nu är kl ca 8 här, vi är alltså 6 timmar efter Sverige. Idag har pappa köpt bil åt sin granne, en Lexus. Han kanske ska köpa en Veracruz eller Escalade åt sig själv, vi ska kolla lite. Vårt bagage kom såklart bort och vi har fortfarande inte fått det, riktigt segt! Här är det runt 25 grader, idag var det molnigt, men ändå så varmt att jag kunde gå i shorts och linne. Jag älskar att slippa Sverige, det är så illa att jag nästan hatar Sverige nu för tiden. Längtar verkligen inte tillbaks! Allt är så mycket billigare här också. En 60 tums platt-tv kostar runt 13000 här, vilket är halva priset mot Sverige! Jag funderar också på att köpa en 8gb ipod som kostar runt 1200 här, och en kamera som kostar ungefär samma. Har inte riktigt hunnit kolla några kläder än, det finns så otroligt mycket shopping. Har mest kollat sportkläder, köpt lite basketshorts och så. Tänkte ju börja på basketen igen. Herregud vad Amerikanerna är FETA. Det kunde man väll gissa iof, men dom flesta är ju verkligen feta. Inte konstigt så mycket snabbmat som det finns. Överallt ligger det hamburgerkedjor, pizzerior, donutcafén och subs. Vem vill gissa på hur mycket jag kommer ha gått upp tills jag kommer tillbaks? ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0