Lördag

Idag ska jag vara med Matilda... Om hon ringer nån gång! Hon är så seeeg..

Igår bowlade jag med pappa och Malin. I början sög jag, men på andra omgången vann jag! Fast om man lägger ihop allt så förlorade jag. Men vafan, det är ju andra omgången som räknas... ;)
Sen åt vi på en mysig Italiensk restaurang.

Frammåt 23-tiden så drog jag och Mickan till Fridhemsplan på "fest".. Men när vi kom in i lägenheten möttes vi av en hemsk spylukt och en galen värd. Nån jävel hade spytt ner Pontus säng och toalett. Det var mest folk vi kände, men ändå segt. Efter någon timma så gick vi några för att möta en viss slampa vid Västermalmsgallerian. Det blev Catfight med bitchslaps och grejer! Underhållning på hög nivå.

Sen hämtade Jombe upp oss och vi åkte till Hampus och spelade Guitar Heroe och drack lite vin. Trevligt, trevligt.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0