Måndag

Idag gick jag som sagt upp tidigt för att hinna till skolan men det visade sig vara helt i onödan. när jag var på väg till skolan ringer nämnligen Liza och säger att det inte är någon NK och att vi visst börjar kl 12.10, inte 9.15. Surt! Jag hade kunnat sova flera välbehövda timmar till. Jag, Liza och Jullan drog hem till Liza och kollade film och åt lunch innan vi begav oss mot skolan igen.

Sen har det vart full rulle, träna barnen, tränat mig själv. Körde Muskel idag, det var jobbigt men roligt. Tror jag ställde min stepupsak helt fel för det var en massa käringar som muttrade åt mig. Men det fanns ju ingen plats så jag var tvungen att ställa den mitt emellan alla andras. Gamla bittra kärringar!


Och när jag ändå klagar: Vilket hemskt väder det är! Kallt, slaskigt och mörkt! Ge mig sommar, NU!

image254

Detta skulle inte sitta helt fel! - Thailand 07

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0