Sunshine in the rain

NU är jag hemma från skolan! Har varit i skolan sen vi slutade och arbetat på vårat grupparbete i Fek. Tiden bara flög iväg. Faktist. Vi fick en massa gjort, med tanke på att det här är första gången vi verkligen jobbar ordentligt med vår produkt. Sen när jag skulle hem lyckades jag precis precis matcha in 117. Även fast det blev sent så är jag nöjd och glad nu :) Och Nisse blev ovanligt glad över att se mig också.

Nu när allt är så bra så borde man ju göra något riktigt kul som "grädde på moset", eller "pricken över iet". Höhö. Något förslag? Lägger mig nog och kollar på Gossip girl eller nån film. Fast jag borde läsa vår dåliga Engelskabok. Vi får se.

Fast en sak som är riktigt fittigt dåligt är vädret. Fyfan vad det regnar ute. Jag hatar regn. Regn är med på min hatlista och ligger någonstans under att vänta.

image256

image257

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0