Tisdag

Som vissa av er kanske märkte så var inte jag i skolan idag. Den största anledningen var väll helt enkelt att jag är förkyld. Jag har gått runt och varit hes och haft ont i halsen ett tag, dessutom så har jag inte lyckats bli av med min jetlag än. typiskt. Så imorse var jag förkyld, otroligt trött och sur. 

Jag är inte alls välkommen tillbaka till basketlaget. Jag blev så jävla sur, ledsen och mordsbenägen när jag fick veta det. Ja, inte självmordsbenägen, utan mordsbenägen. Jag blev så förbannad att jag började planera tränaren och basketchefen DÖD. Jag satt och funderade om jag skulle tända på deras hus, slå ihjäl dom med ett basebollträ eller använda mig av en motorsåg. Svårt val måste jag säga. Efter ett tag så la sig aggressiviteten och deppen ner och jag kunde somna, alldeles försent.

Det är så jävla lågt.
Anledningen till att jag inte får börja är att jag var för oseriös när jag slutade. Men det var ju just därför jag bestämde mig för att ta en paus. Jag hade tröttnat, var inte tillräckligt motiverad. Ville inte förstöra för resten av laget genom att aldrig komma dit, eller att när jag väl kom dit vara ofokuserad. Och så ville jag inte träna på Fredagar till kl 22, men vem fan vill det!?

Jag hade t.o.m. köpt nya basketskor :( 

JAG HATAR ANDREAS BERNTSSON OCH ROBBAN (VAFAN HAN NU HETER I EFTERNAMN) NI FÖRTJÄNAR INTE ATT LEVA. hoppas ni ser det här.

Kommentarer
Postat av: elina

jo men får dom ens göra så? du sa ju att du ville ta en paus och inte att du ville sluta, det betyder väl att du fortfarande är kvar i laget?

och om jag känner robban rätt så tror jag faktiskt inte att det var han som bästämde att ni inte fick komma tillbaka. Utan berntsson och dom andra. Robban skulle aldrig våga säga nått sånt och stå för det, men nu vet han att dom andra tycket likadant. han är lite pussy faktiskt den där robban :p

2008-01-29 @ 16:39:43
Postat av: jenny

asså vet fan inte, pappa ringde berntsson. men nu har jag ångrat jag vill fan inte spela i blackeberg.

2008-01-29 @ 17:22:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0