17 suger

Nej det suger inte så mycket, det duger. Men det är en tråkig mellanålder. Jaja, bara 364 dagar kvar till 18! Dags att börja räkna ner kanske? ;)

Jag hade i alla fall en skittrevlig födelsedag igår som spenderades med några av mina närmaste vänner. Liza kom lite tidigare och hjälpte mig med salladen och dukning, tack! :) Sen kom resten runt 5, halv 6. "Fint folk kommer sent"? Middagen bestod av grillad kycklingfilé och kycklingspett, sallad och såser. Till efterrätt hade jag gjort hallinochrabarberpaj med vaniljsås. Allt var väldigt gott om jag får säga det själv. Jag fick en massa fina presenter av alla också!
Efter maten badade jag, Fredrika, Anna och Liza bubbel. Det var riktigt varmt, hela 39 grader. Runt 10-tiden började nästan hela gänget röra sig mot innerstan till en fest på Östermalm. Där var det väldigt trevligt. Trevliga människor och sjukt stor lägenhet. 280 kvadratmeter hörde jag det ryktas om. Det skulle man inte banga på! När vi skulle hem så gick inte tuben längre så vi tog taxi till t-cen och sen nattbussen hem. Jag sov hos Liza och vi kom väll hem runt 3. Tack alla som var med igårkväll, ni gjorde min födelsedag perfekt :)

Här är bilder från igår tagna med min nya digitalkamera som jag fick av pappa :


Kommentarer
Postat av: maja

haha benji är ju med på en bild där höhö otippat

2008-08-07 @ 23:24:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0