Båt

Vilken underbar sommarmorgon!  Solen skiner, fåglarna kvittrar, vattnet gnistrar och livet leker. Hehe
Idag ska åka båt med Liza och hennes pappa. Verkligen en perfekt dag för det. Ska bli hur mysigt som helst. Tänkte nog bada lite också. Tror inte det är något farligt för den lilla förkylningen som är kvar från Hultan.

Igår hade jag, Liza och Nisse pickninck på Ulvsundaängen. Det var supertrevligt. Vi låg där nästan hela dan. Jag var på polisförhör angående branden också, det var lite nervöst faktist. (Även fast jag inte är misstänkt eller så)

Martin är tydligen värsta naturbegåvningen på att köra bil, så han kommer antagligen hem tidigare från intensivkursen han är på. Jag saknar honom jättemycket. Föresten hade vi varit tillsammans i en månad i förrigår, den 1:a juli.

Jag drömde jättekonstiga drömmar både i natt och igår natt. I natt drömde jag att jag fick en porche av pappa som jag gled runt med. Sen skulle vi köpa halloweenmasker som vi skulle ha för att skrämma min lillasyster. Helt plötsligt hade vi två husvagnar som vi skulle åka och campa med. Skumt...

Jag och pappa vill åka på en sista minutenresa vecka 28 nån gång, typ på tisdagen. Skulle va riktigt najs. Fast iof så är ju poolen snart färdig och så har jag hört rykten om att värmebölja är på väg mot Sverige.

På måndag fyller jag 17 år. Känns lite "onödigt" eftersom att jag har kännt mig som 17 år i ett halvår nu... Om nån frågar så säger jag oftast att jag är 17.. Jaja. På måndag ska jag ha "kalas" för några tjejkompisar. Inte alla, orkar inte engagera mig så mycket, utan det blir väll mellan 5-10 pers. Vi ska bada lite om det blir fint väder, sen grilla och sen kanske utgång om det händer nått. :)

Nu ringde polisen och kommer hit om 10 min och ska prata med mig.. usch läskigt. Men jag är glad att kunna hjälpa till iaf.

Kommentarer
Postat av: Liza

grattis till 1-månadsdagen jenkan o marrish!!

2008-07-03 @ 20:21:08
Postat av: matilda

Ja! polisen är på en hela tiden! Haha jag var i rålis och firade en tjejkompis födelsedag men dem kom dit likt förbannat!

2008-07-05 @ 14:08:26
Postat av: jenny

haha aa jobbiga jävlar!

2008-07-05 @ 20:15:25

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0