Lördag

Idag har jag: solat, badat, ätit, kollat tv. Det har varit väldigt skönt. Nu har jag och Malin som äntligen är hemkommen från Malta kollat på Scrubsmaraton och gör fortfarande.

Igår hade jag släkt hemma hela dan för att i förskott fira att jag fyller 17. Jag fick massa pengar, en DKNY väska, smink, kuddar och lite smått och gott.. På kvällen åkte jag till Hitler (Laura) och Lovisa Åberg. bl.a. Danni, Arvid, Erik och Ville var där. Det var en riktigt trevlig kväll.. Jag, Laura, Erik och Ville nattbadade i kyrksjön. Svinvarmt! Lätt över 25 grader. Sen gick jag, Ville och Erik hem till spånga med freeballs och styva nipples... haha
Jag skulle stajla lite och hoppa över trappstegen som gick från ytterdörren på Hitlers hus istället för att gå ner som vanligt folk. Självklart så landar jag hårt , så jag har asont i höften nu. Men det var en trevlig kväll ändå :)

Kommentarer
Postat av: xXx

Arvid, så jävla underbar kille!

2008-07-05 @ 23:52:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0