Lördag

Hejsvej. Idag har jag legat hemma hela dan och tyckt synd om mig själv. Jag, mamma och Malin var ju i Romme ett par dar och bodde hos mammas kusin Kari.
 Jag åkte snowboard och eftersom att jag inte är van vid det och har stått på en bräda ungefär 3-4 ggr så har jag nu sjukt ont i hela kroppen. Ryggen är inte att leka med. Jag kan knappt ta mig upp ur sängen/soffan och kan typ inte lyfta armarna över huvudet. Så vältränad va jag...
  Det var iaf kul att åka lite bräda, sista timman bytte jag mot skidor och vågade åka dom svarta backarna också.

Ikväll är jag taggad på fest då det är sista dan på lovet som man kan festa på. Men vet inget som händer nu för tillfället. Vi får hoppas på det bästa :)


image388image389


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fina bilder

2008-03-01 @ 18:34:33
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0