Fredag

Jag såg....

...Skolmusikalen Rent igår. Den var sjukt bra! Oväntat att både Viktor och Emil hade så fina sångröster. Och han den stora killen hade man aldrig trott skulle vara så duktig.

...Shayan vid busshållsplatsen i Råcksta ätandes en Daimglass. Han är sig lik med glasögon och page. Jag var otroligt frestad av att säga "Bon voyage" till honom. Men risken för att han skulle döda mig var för stor..

...Elisabeth. Den där Mangatönten från Nya Elementar. Hon stod med en kille. Kan ha varit hennes pojkvän. han såg ut som Fez i "That 70s show". En riktig heting med andra ord...

...En massa tanter på 115 och konstaterade ännu en gång att det just bara är en massa gamla äckliga illaluktande tanter som åker på 115, och jag.

...En tant ~50 som satt mittemot mig på 115 som hade värsta mustachen! Och nästan skägg. Shitt. Inte fräscht. Dags att vaxa kanske?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0