Fredag

Hej!
Min valborg var bra faktist. Jag tycker att valborg är överskattat så jag hade inte alls höga förväntningar. Anna, Liza och Daniella åt middag hos mig, vi åt grillad kyckling och salld och till efterrätt hallonochäppelpaj. Sen kom Rebecka och joinade. Sen mötte vi också upp Laura. Vid 10 tiden åkte vi hem till David Wedar i Nockeby där också Felix, Schnee, Henke, Martin och Olof var. Det var jättetrevligt. Var hemma vid 4tiden. Jag kan också tillägga att Hank körde en riktig Hankfylla ;)

Igår var jag schleten och trött. Pappas gudbarn Wilma som är 5 år var och hälsade på. Hon tvingade mig att hoppas studsmatta med henne och efter det var jag helt knäckt! La mig och sov i hammocken.
Resten av dan tog jag det riktigt lugnt. Sen kom Martin över och kollade film med mig tills kl 4.. Riktigt mysigt.

Ikväll ska jag till David och grilla och kröka lite. Det ser jag fram emot, längesen jag träffade Jombe också.

Nu ska jag gå och köpa HULTANBILJETTEN! :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0