hard work work

Fyfan! Den här dagen har varit riktigt seg och jobbig. Började kl 8 med matte nationella som var skitsvårt! Sen var det en massa jobbiga lektioner, jag somnade på Nk:n, dagen avslutades sedan med lite härlig utegympa till kl 4. Efter det var jag verkligen död, och är fortfarande.

Jag tänker på bussen på väg hem att fan va najs det vore att lägga sig i bubbeln och mysa när man kommer hem. Självklart möts jag då av en stor grävskopa och en jordhög. Pappa ska göra den damm på tomten(?) med fiskar i. Och reningsverk och kanske ett litet vattenfall. Okeej... Hoppas grävkillen åker härifrån snart så att jag kan bubbla lite.

Jag har inte börjat på mitt jävla tal till svenskan heller, måste skriva det. Egentligen nu. Men jag klarar det inte. Så svårt att komma igång. IG.

Jag har ont i huvet också...

Deppigt

image748

Kommentarer
Postat av: Liza

deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepp

2008-05-07 @ 20:08:45

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0