Helgen

I Fredags hade Malin sin teateruppvisning. Den var bra, Malin var självklart bäst. Hon spelade självupptagen kändis. Mycket passande ;)
Sen åkte jag till Jullan och spenderade kvällen där. De va kul, fekke fekke spåra spåra ;D

På lördagen jobbade jag, fiifan! Bakis trött och på dåligt humör är inte bra förutsättningar när man ska jobba i en godisaffär i farsta där hälften av kunderna knappt kan svenska. Glassen är det värsta, man hör verkligen inte vad dom säger. Det var en kille som sa att han ville ha "lemon". Jag bad honom upprepa sig eftersom att vi inte ens har nån smak som heter lemon. Han blev irriterad för att jag inte hörde/fattade vad han sa. Efter ett tag började jag fatta att killen verkligen var dum i huvet och frågade om det var MELON han ville ha, och visst var det det. öööh

Sen på kvällen kollade jag lite på Melodifestivalen hemma, sen åkte jag till Julia och fortsatte kolla på poängutdelningen. jag hatar verkligen melodifestivalen. Alla dom där konstiga balkanländerna som bara röstar på varann hur dåliga låtarna än är. Det enda positiva var ju Björn Gustavsson, "12 points go to Sweeeden!"

Fredag:



Lördag:


Kommentarer
Postat av: libby

jenkaan! tjohoo du måste ju lägga ut bilden när du är "Heidi" !!

2008-05-26 @ 20:09:16
Postat av: jenkan

haha den är ful, men för din skull ;D

2008-05-26 @ 21:55:49

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0