Idag är jag ledig

Morgonen började inte alls bra. Emelie hade bestämt att vår svenskagrupp skulle ses i vällingby kl 8, på en ledig dag för att åka till hässelby och intervjua småbarn på ett dagis. Ingen hade däremot kollat upp om barnen ens var där så på bussen dit får vi reda på att det inte är några barn där. SNOPET!

Jag och Liza åkte då hem till mig, lagade underbar tomatsås till lunch och tog det chill. Sen åkte vi in till stan för lite shopping. Jag var på rosa humör och köpte en rosa t-shirt och en rosa midjekjol och en hemlig födelsedagspresent till syrran. Liza köpte asballa solbriller.

Sen åkte jag hem och efter en stund kom Alexandra. Vi övade på vår egen streetdance som vi ska visa upp på dansen på fredag. Det gick faktist bra. Första gången jag gjorde den, tror jag kan den hyffsat. (Vi fuskade lite, Alex lärde sig sin kompis dans)

Nu ska jag snart hem till Martin, får se vad vi hittar på :)                (tråkigt inlägg!)

                     image768

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0