Internet<3

Vårat internet har varit nere i ett par dagar så jag har inte haft tillgång till nätet. Det har varit en hemsk period i mitt liv. Men jag har faktist lärt mig att uppskatta livet utan internet lite mer för varje dag som gått.. öööh

Igår var jag och Martin inne i stan. Vi åt lunch på en jättemysig uteservering nere vid nybrokajen. Sen shoppade vi lite och åkte sedan hem och kollade på Desperate Housewives. Killarna som gillar DH är väll ändå dom bästa? ;) haha

Idag var jag i skolan, sen åkte svenskagruppen till dagiset i hby och intervjuade 5åringar om kärlek. Det var kul, dom är ju så söta. En kille, Birk, sa att kärlek var när man hjälpte någon upp ur en buske. Jag tror han kan ha rätt...
Jag har äntligen skrivit klart mitt tal helt, kommer nog gå riktigt dåligt imorgon, men jag orkar faktist inte bry mig längre. Stay cool, fuck school (ironi, för er som missade)

Juste, det var skinande sol och varmt i morse, sen helt plötsligt började det ösregna. Jag tog då på mig svarta sexiga gummistövlar och paraply och gav mig ut i regnet. Fan vad cool jag kände mig då. Eller?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0