"Ledig"

Igår när jag var hos Martin kollade vi film och sanningens ögonblick, pinsamt program dedär... Det var iaf mysigt :) <3

Idag började jag skolan kl 2 med matte och idrott som enda lektionerna. Men det kändes så onödigt så jag struntade i det och stannade hemma. På idrotten skulle vi ha sprungit runt träsket och det kändes inte så lockande, och matte, behöver jag ens säga något? Har pluggat lite Fek, men mest legat och latat mig i soffan framför dåliga TVprogram.... Måste plugga mer känner jag. Blää

Matilda färlåt att jag glömde ringa dig igår.. Ses i helgen? :)


Kommentarer
Postat av: matilda

det är ingen fara! :) Jag borde också ha ringt, har vart så nergrävd i plugg så har knappt sett dagens ljus på år och dar..

jag träffar gärna dig i helgen, om jag nu inte är sjuk, känns som att den möjligheten finns :/

puss & kram :)

2008-05-16 @ 11:34:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0