Lördag

Nu undrar ni säkert vad jag gör uppe såhär tidigt? Jo jag ska iväg och jobba snart, som de flesta andra lördagar. Skillnaden idag är att jag är utvilad och inte bakis. Skönt för en gångs skull. Tog det lugnt igår, var inte överdrivet taggad. Men ikväll, då blir det party!

Köpte födelsedagspresenter till Malin igår med mamma. Jag fick ett par tygskor också. woho




Saker som är svåra att säga när du druckit för mycket vin:

>- Oöverträffat
>- Innovativt
>- Preliminär
>- Kvastskaft

Saker som är väldigt svåra att säga när du druckit för mycket vin:


>- Västkustiskt
>- Konstitutionerad
>- Substantiera
>- Tillvägagångssätt

Saker som är i stort sett omöjliga att säga när du druckit för mycket vin:

>- Tack, men jag vill inte ha sex.
>- Nej, ingen mer sprit för min del.
>- Ledsen, du är inte riktigt min typ.

image269

Kommentarer
Postat av: ..

här skäms vi inte!

2008-05-18 @ 14:03:25
Postat av: jenny

jag syftar faktist inte på mig själv...

2008-05-18 @ 16:11:23
Postat av: julia

hahaha pallah alla random kommentarer! fett bra lista(;

2008-05-23 @ 17:51:36
Postat av: jenny

javet jääääävvvvlaaaaaaaa REEEEETAAARDS fo helveeddeeeeeeeeeeeeee

2008-05-29 @ 16:22:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0