Övningsköra

image746Jag hatar verkligen måndagar. Det är riktigt svårt att gå i skolan en hel måndag. Antingen så tar jag en timma sovmorgon eller så går jag hem efter lunch, som jag gjorde idag. Idag tror jag större delen av klassen gick hem.
8 - 16, börjar dagen med matte och därefter följer bara språk. Inte okej. Men måste försöka gå till skolan och dra ner min frånvaro som är lite för hög. Inte lätt när man är sjukt morgontrött och börjar kl 8 nästan varje morgon.

Idag, snart, ska jag Övningsköra! För första gången faktist. Jag ska köra med pappas Dodge Magnum. Den är fin så jag är lite rädd för att krocka, haha. Men jag ska nog bara köra på någon ödslig parkering ändå. Ska bli intressant att se om jag har några drivingskillz...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0