Söndag

Grillkvällen var riktigt trevligt! Tack till mina underbara vänner som var här, ni gjorde kvällen oförglömlig, eller? ;) Lite spårat från min sida. Men så kan det vara. Har vart själv hos pappa hela helgen och det har varit otroligt skönt! Idag byter jag till mamma, bäst att inte vara här när pappa kommer hem, om han skulle hitta något som skulle kunna avslöja något eller så... Ni som känner mig väl vet att jag är lite osmidig och alltid blir busted. Men här finns inget att bli busted för, right?

Vi ska kolla på en liten valp idag, en liten homie till Nissepisse. Hoppas den är söt, annars får det va. Helst vill jag ha en liten chihuaua(stavning?). Typ som den där som vi såg när vi satt och fikade häromdan i st:eriksplan.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0