TJA FAN

Idag gjorde jag bort mig lite grann, ellerhur Julia? hehe, "typiskt Jenny"... Inte diskret alls. En sån där grej som bara inte går att rädda, så jag sa bara "kom nu går vi".. Bäst så! Flummigt...

Idag har jag: Gått i skolan, tränat mitt knattelag, köpt ett hallonrött nagellack, ätit, suttit vid datan som värsta geeken och laddat ner Hultanmusik, legat och glott på outsiders som handlade om smisk och folk som är ihop med fler personer samtidigt=polyamoröst förhållande. Skumt. Meeeeer, nä ingenting. Jag blir så trött av dom där små barnen jag tränar att jag inte pallar göra nått mer sen. Martin skulle egentligen ha hjälpt mig att plugga matte. jag pallade inte. Fuck mattte. Orkar inte, det går ändå inte att plugga på..

Fuck that we're calling you Mc Lovin!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0