HALLELUJA!

Prov i Historia ställs in
Skrivet av: Partow Khademi

Kära elever! 


Efter några timmars reflektion har jag kommit fram till följande beslut:


1)  Historia provet den 24 oktober ställs in. 

2)  Läxförhöret i Företagsekonomi kvarstår.  Ta historia lektionen på onsdag och plugga till läxförhörett!  Alternativt jobba med labuppgiften i Naturkunsakap på onsdag.  Ingen historia lektion på onsdag. 

3)  Nytt datum för historia provet blir antingen den 11e eller 12e Nov.  Provet fastställs efter diskussion med er på fredag. 


mvh,


Partow



Läste nyss detta och blev överlycklig! Dessutom ringde Partom mig och bad mig pass the message. Fan vad najs! Jag som hade tänkt tillägna restrerande dagar innan provet till att plugga.




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0