2 dagar!

Jag minns när det var 22 veckor kvar, och sen när det var 31 dagar kvar och sen var det helt plötsligt 2 veckor kvar. Och idag, idag är det 2 dagar kvar, bara 2 fucking dagar kvar till Val Fucking Thorens. Helt sjukt!
Jag är så jävla taggad så att det knappt går att bli mer taggad. Åh, i övermorgon åker vi!!!!!!!! Fan vad kul vi kommer ha det!

Imorn ska jag fixa det allra allra sista. Typ köpa minihårspray, hasch (skoja) och sätta in pengar på kontot. Pappa tyckte inte att det var en bra idé att ha  6 lax cash. Det är det inte heller när jag tänker efter. så det mesta på kortet och lite cash.

Snart tänkte jag sova, eller typ NU. Igår höll jag mitt Hultantal. Jag är faktist mycket nöjd. Det gick mycket bättre än jag nånsin kunde tro.



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0