Burned

Hello hotties. Nu sitter jag hemma och chillar galet. Slutade typ halv 12 idag, det var najs. Men hade ingen bra dag idag. Var trött och nere. Jag solade som sagt solarium igår, i nåra minuter för länge, tyvärr. För  nu är jag helt bränd. Men allt är mitt eget fel. Jag fattade inte att man inte bara kan dra på i 20 minuter när man är likblek. Man måste börja lite försiktigt. Jag har helt klart lärt mig en läxa. Rumpan är värst, den är helt illröd och så svider det när jag sitter. haha fifan. Hoppas att det har lagt sig tills valle.Tänk om man får hemsläp och så är man helt illröd om röven, not good.



Såhär Thailand-brun skulle man va.

Kommentarer
Postat av: mája

haha solarium är läskigt. men som sagt så måste man väl sola lite. höhö..

2009-02-16 @ 15:56:12
Postat av: jenny

japp, jag e alltid rädd att rören ska explodera så att man typ får värsta brännskadorna!

2009-02-16 @ 17:46:09

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0