Caliente

Igår hade vi det jättemysigt på restaurangen! Maten var otroligt god, jag åt friterad potatis och aioli, serranoskinka med manchuaost, och tortilla med kyckling och guacamole. Vi beställde också in en flaska av husets vin som var jättegott! hoho. Rekommenderas starkt, Caliente på Flemmingatan 22.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Självklart kolla på Weeds. Kanske dra och sola så att man inte är lika vit som snön i Val Thorens. Hittills har jag bojkottat bruntrenden, men det verkar som att jag viker mig till slut. Om jag ens blir brun..


Kommentarer
Postat av: matilda

jag körde på samma grej: "jag ska vara naturlig i vinter! jag ska inte sola/bada i BUS/överdriva solpuderanvändning!" Sen en vacker dag insåg jag inne på sminkavdelningen att ingen INGEN foundation hade nyansen "isigt likblek" och paniken kom krypande..



Så nu är solarieberoendet på stegring igen och det är så SKÖNT! Jag syns plötsligt igen!

2009-02-15 @ 17:29:02
URL: http://matildows.blogg.se/
Postat av: jenny

hahaha exakt! nu är jag hemma från solariet röd som en tomat :D bättre det än likblek..

2009-02-15 @ 18:27:39
Postat av: Liza

riktigt trevligt på den middagen må jag säga! tack så mycket! :D

2009-02-16 @ 14:29:59
Postat av: jenny

åh men tack detsamma! det måste vi göra om snart :D pussss!

2009-02-16 @ 15:00:39

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0