Chill

Hejhopp. Idag tyckte jag mig känna lite halsont så jag stannade glatt hemma från skolan. Vill ju vara frisk till valle. Så gick jag inte på yogan nu heller. Fan vad slapp jag är. Har iaf pluggat liiiite, ytterst lite. Typ läst det som finns att läsa. Hur mer kan man plugga?

Jag har kollat på Weeds också. Sjukt bra!

Sen har jag inte gjort något mer idag, måste rycka upp mig lite.

Glömde  vad jag skulle säga.

Jag har ont i rygge för at jag har legat så mycket på rygg (haha ta inte det där fel nu!) Låg och sov hela söndage och har legat i sängen nästab hela dan idag också.

Imorgon ska jag vara med Anna och Liza. Vi ska kanske äta semlor. Jag älskar semlor!!! Har redan ätit 5 stycken i år....

Nu ska jag kolla nya GossipGirl. Hoppas föresten att Gossipgirl skriver på bloggen snart! ;)

xoxo Jenkan



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0