Fredag 13

Nu har jag nyss ätit med min konstiga familj. Vi "bråkade" nyss om Blondinbella. Jag är ensam om att tycka att hon är ful, korkad och helt obegåvad. Hmm. Såg en kul grej på youtube där nån kastade en död mink på henne. Kul att vara så hatad att folk börjar kasta döda djur på en, den e fan jobbig. Hon är nog sverigest mest hatade tjej. Tänk såhär: Hon har sjukt många läsare, men ändå så åkte hon typ ur Lets dance först av alla. Det betyder att hennes läsarmajoritet inte gillar henne och endast läser bloggen för att få sig ett gott skratt. För visst är hon pinsam. "Bella på bordet", kommer du ihåg Beckie? haha

Ikväll ska jag vara hemma och ta det lugnt. Är förkyld!!! Typiskt att bli sjuk precis innan valle liksom.. Blev sjuk förra året precis innan Högis också, god is fucking with me.

Idag jobbade jag. Alla köper bara en massa geléhjärtan och chokladaskar. Men det är kul. Jag är inte bitter, livet som singel är galet najs. Jag kan göra vaaad jag vill :D

Ska jobba imorgon också. Sen på kvällen har jag, Liza och Beckie bokat bord på Caliente, en Spansk tapasrestaurang vid Fridhemsplan. Ska bli riktigt mysigt!

Ni som går ut ikväll får festa för mig med! Hemmakväll för hela slanten blir det som sagt.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0