Fucking söndag

Fo helveede vad jag var bakis idag. Helt sjukt.
Igår var en bättre dag. Jag jobbade, ingen teknikmagasinetdude i sikte. Sen var jag hos Ellinor, där var det drag må jag säga! Som alltid med spottorna. Ellinor gled runt i sin morsas päls, det är vad jag kallar fest! Sen gick vi till Victor, där det var ännu mer fest. Victor och Anders liksom, bara. Jaja kul hade vi iallafall.

På tuben träffade vi en kille som var rysligt lik Alex Schulman. Han ville följa med på efterfest, men vi tackade snällt nej. Sen när vi skulle av så höll han fast mig, panik!

Idag sov jag hela dan typ. Vaknade här för någon timma sen. Har inte pluggat historia, shit!!!!!!!!!!! Orkar jag börja? Får se. PUSS










Kommentarer
Postat av: maja

Jenkan du får skicka lite "coola vattenpipebilder"

2009-02-08 @ 19:32:03
Postat av: liza

hahahaha älskar glajjorna som jenkan o cissi har!!!

2009-02-08 @ 20:35:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0