Torsdag

Hallå i stugan. Nu sitter jag hemma hos mamma efter en lång dag i skolan. På hälsopedagogiken hade vi massage, det var så jävla skönt. Haha cissi du borde ångra dig, hälsopedagogik äger. buuuurn

 Sen hämtade jag ut förstoringen som jag har beställt på en bild på mig och Liza som ska sitta i min stora ram, det blev jättefint!

Igår tränade jag spinning, jag älskar spinning!Det  trodde jag aldrig att jag skulle säga, men spinning är så utmattande och man får verkligen svettas. Då vet man att man lever!

Nu är det fan helg nästan. Vad veckorna går snabbt!!!! Bara 16 dagar kvar till ValleT! Helt sjukt.

Händer i helgen!? Taggad till lördag! Men ska jobba så den här helgen blir det ingen utgång på fredag. Det slet på mig kan jag säga. Snart ska jag möta David i vby så ska han göra något olagligt. hihi



Jag hittade bilden.. Lägger upp på spotta!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0