Var 20:e vatten tjejer!

Sjuuukt najs helg. hohoho
I fredags var vi hos Niklas där det var drag med rökmaskin och diskoljus. Riktigt schteeek. Det bar sedan vidare hem till Victor. Hemma runt 4 och upp och jobba 4 timmar senare. Segt... På jobbet var det en läskig teknikmagasinet kille som raggade på mig. Han var riktigt skum...

På lördagkvällen var jag och Cissi först hos Mickan en stund där det var jättemysigt! Sen åkte vi 2 vidare till Victor (igen). Ehm.. Johan Frisk - facebook.. "hej gubben". Jag är bara för rolig...

Spårat, Vad fan gjorde jag?.. Bra att cissi inte e sur iaf, höhö ;)

Rolig helg om sagt. Idag köpte jag täckisar och hjälm och vantar så nu är jag redo för VAL FUCKING THORENS!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0