ÅH BANNE MIG!

Åh fyfaaaaaaan vad Hultsfred var najs!!! Jag vill bara tillbaka, i samma stund som jag satte mig på bussen så ångrade jag mig. Hade lätt kunnat stanna en vecka till!

Camp Laroy

Vi hade regn och mysiga lerpölar. Som jag självklart lyckades ramla i.

FJÄSIG BACONOST! Kjoniz

18 FUCKING BARRE!

"Bara för man stoppar snoppen i fittan betyder inte det att man är oseriös!"

Kör nu brittmarie för faan

Skägget och truckerkepsen, och även bandana...

Sjukhusvistelse hanns också med.

Blod.

RIP Leopardcowboyhatten...

HÖRDE JAG SKÅL!?

Bajs utanför tältet, jaaaraa!

THÅSTRÖM och die fucking mauer!!!!!!!!!!

Ludacris - FUCK THE OTHER SIDE!

The killers, White lies, The virgins, SMK, Kings of leon, Klaxons, Peter Bjorn and John, Regina Spektor, Mando diao, Timbuktu, Markus Krunegård

- snuskigt bra.







Mer kommer. På facebook. Och playahead. naaat.

Kommentarer
Postat av: lizz

<3<3<3<3<3<3<3 miiiiiiiiihihiii.

jag vill tillbaaakaaaaaaaaaaaaa BANNE MIG!



-hultsfred'10??

2009-07-15 @ 21:51:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0