Chillin, killin.

Som ni kanske har märkt så är jag hemma från skolan. Var igår och är idag och imorgon med. Vill ju inte riskera att drunkna i en isvak eller att göra ett spanskaprov, det vore ju alltför tråkigt. Skönt att chilla hemma lite. Jag är "dödssjuk" som jag valt att uttrycka det. I verkligheten kanske det inte är så allvarligt. Jag hostar, snorar och är jävligt seg. Inatt vaknade jag kl 5 och höll på att kvävas av hostan, inte alltför trevligt!

Gick in på min mail och möttes av den trevliga överraskningen att Franz Ferdinand ska spela på Hultan!!!! JAG LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET!!!! Bandet är oranget i år, snyggt. Eller inte. Inte till det gröna! Det var precis som vi hade gissat, orange eller gult... Jaja. Hultsfred kommer bli så jävla lyckat i år. Jag känner det verkligen på mig. Liksom The killers, Markus Krunegård och en massa andra skitbra artister. Hultan har lätt bäst artister av alla festivaler i år!



Amen TJA!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0