Det som händer....

Haha, jag och Laura konstaterade nyss att vi båda körde på mottot "det som händer i Val thorens stannar i Val thorens". Men det var visst bara vi på den sidan.. Helt ensamna.  Men, life goes on.

Ett annat bra motto är: "det man inte kommer ihåg har inte hänt". Önskar att det vore sant. Kan det vara sant? Om jag får bestämma så är det det. Varför ska någon berätta nått för en som man inte ens vet säkert att man har gjort? Det jag inte kommer ihåg har inte hänt. Det bestämmer jag nu.

En jävla Lukas (guccisulan) på min msn skickar typ virusmeddelanden till mig. Jobbig dude. Det var tider det, guccisulan. Kommer ni ihåg det mina gamla vänner? Feta festen som jag hade i 8an. Vilket jävla drag det var, hoho. Folk som däckade på golvet och i badrummet. Hachrökning på toaletten. Busskort som blev stulna, pappas sprit som blev stulen. Ja ni, det var tider det.

 Ett smakprov från gamla tider:




Kommentarer
Postat av: matilda

när fasiken var det där? kan inte för mitt liv minnas! haha

2009-03-13 @ 18:20:55
URL: http://matildows.blogg.se/
Postat av: jenny

det var den gången i spånga på en random 20årsfest när du och sandra ljög om att ni var frisörer och att jag och sandra var syskon och att jag gick i blackan. tyvärr så hade de flesta på den festen precis gått ur blackan så det var inte så smart haha!

2009-03-13 @ 20:28:46
Postat av: matilda

hahaha just det! hahha :D

2009-03-13 @ 20:31:59
Postat av: Anonym

det var tider det ;)

2009-03-14 @ 19:08:11
Postat av: Anonym

typ ngn ringde o ba "du e me i hennes blogg" / h

2009-03-20 @ 20:59:50
Postat av: jenny

vem skrev det sista? Haider? Det är förövrigt en väldigt fin bild på dig ;)

2009-03-23 @ 20:10:53

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0