Glad tjej

Tjo. Idag har jag varit i skolan. Sjukt tråkigt. Är så jävla skoltrött. Blää
Efter det åkte jag och pappa in till stan och shoppade. Hittade ett par gladiatorsandaler på Monki, 3 klänningar på Topshop och en kavaj från HM. Najs. 

Sen kom jag hem och då började deppen. Historialäxa som tog evigheter och var trååkig. Som allt i skolan nu för tiden. Och så började jag tänka på alla jävla rykten och humöret ligger nu i botten. Försöker att inte ta åt mig, men det är svårt. Det kommer liksom bara mer och mer hela tiden. Mer och mer bisarrt. Som en våg som bara sköljer över en. Och det sjuka är att folk tror på exakt allt dom hör. Okej, det kanske inte är så farligt som jag upplever det. Men det är inte så kul att höra sånna här lögner om sig själv. Det sårar att någon ens kan komma på tanken att hitta på sånna grova lögner. Jag vill bara spy.

Kommentarer
Postat av: maja

dom är blä. och snart kommer alla ha glömt det och hittat ett annat offer.

för att vara lite jobbigt positiv

2009-03-10 @ 15:59:43

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0