Glittar

Tjena kexen!
Idag har jag jobbat. Det var som vanligt. Nästan. Det var en kille som snattade och åkte fast. Fan vad ovärt att snatta något för 15 spänn och sen åka fast. Looser.
Lyssnar på Parken, sjukt bra! Planen för ikväll är att ta sig ut till Ekerö och kolla på just Parken. Jag har ingen koll på vad det är för nått, om det är nån festival (?), men det blir nog bra.
Jag har inte börjar på krönikan, shiit. Ångest. Är totalt omotiverad, vill inte skriva jävla pruttkrönika. Vill inte ha fekprov, vill inte ha engelskaredovisning, vill inte gå i skolan. Jaja, ska fixa mig nu och ta på mig nått som framhäver min booooooty.



SNYGGA!

Kommentarer
Postat av: liza

jag gillar dina nöjda min...!

2009-03-16 @ 14:33:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0