Kalas

Sho bre.

Idag har varit en ganska så bra dag. En liten överraskade dag. Jag hade skön sovmorgon, men kunde inte sova så länge, så låg och kollade på The Mentalist på datan som är en sjukt bra serie som går på 3an. Sen var det dags för skola och endast 2 lektioner. Sen mötte jag upp min kära lillasyster i vällingby för att köpa present till mormor som fyller år idag. Det blev en necessär, ett halsband och en tvål. Sen åkte vi till mormor där det fanns en massa god mat och Daimtårta. Jag var tvungen att knäppa upp kjolen (som vanligt).
 
Jag fick mig också en örfil av min moster. Den var lite oväntad måste jag säga! Vi diskuterade lite och hon klarade inte av när jag hade rätt... Hehe, lite kul var det. Orkar inte förklara allt, men hon är som man brukar säga "socialt obegåvad".

Jahaja. Många bra artister till Hultish. White Lies kommer. Ladda ner dom! Sjukt bra. Längtar - som alltid. Bara 17 veckor eller nått sånt kvar! Bara ett par veckor tills Påsklovet. Bara ett år och 3 månader tills vi tar FUCKING STUDENTEN. hihi. Vi kanske ska tågluffa i sommar! Fyfan vad kul det skulle vara! Amsterdam, Paris, Berlin, Milano, Köpenhamn. Kanske träffar man på Aslack också....

Livet är fint.




Snygg! Jag gillar halsbrännan. Ölkanna <3

Kommentarer
Postat av: Liza

åh det här inlägget gillade jag!!:D snart sommar! fin bild också, fina minnen! :)

2009-03-12 @ 22:02:48
Postat av: Liza igen

eller alltså det var ju inte så kul att du fick en örfil av din moster..........men utöver det! du får berätta imorgon vad som hände :s

2009-03-12 @ 22:04:13
Postat av: maja

ja! tagga livet fullt ut!!!!!!!!!

2009-03-12 @ 22:46:01
Postat av: jenny

ni är roliga ni!

2009-03-13 @ 09:33:44

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0