Little saturday

"It's little saturday today"

Och jag har ägnat min mesta tid idag efter skolan att läsa i historiaboken. Shit vad mycket det är! Kommer aldrig hinna lära mig o memorera allt! Hur tänker den där Part-oooow (hehe) egentligen?

Tog mig en liten paus nu för att äta lite crunchy och lyssna på lite musik, bl.a. Ebba grön: "Slicka uppåt och sparka nedåt". Så sant, så sant.

Snart är det helg. Jag är otroligt uttråkad. Känns som att de här veckorna efter valle har varit högst ohändelserika och tråkiga. Eller, mysiga, men tråkiga. Majas middag/röjjfest på fredag, det ser vi fram emot! Vi får hoppas att stämningen blir topp trots vissa komplikationer.. ;)

Jag laddade hem "Aprés ski top 100" på piratebay och fick en massa schyssta låtar, bl.a den här:



Boten Anna på nederlänska.

Kommentarer
Postat av: maja

JARA!!!!!!!!! ladda.

2009-03-25 @ 21:29:25
Postat av: liza

hahahaha fyfan va B !!!!!!! but i löv it

2009-03-25 @ 21:39:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0