VAL FUCKING THORENS

Nu är jag hemma. Från en av de roligaste veckorna i mitt liv. Känns jävligt tråkigt. Här sitter man helt plötsligt fett sjuk i sin ensamma säng. Inget Silveralp och inget hemsläp.

Men fyfan vad kul vi har haft det!!! Sjukt bra väder har vi haft nästan hela tiden, vi har haft det så jäääävla kul på kvällarna.

Vi har spårat allihopa. Vissa mer än andra. Många bortamatcher och hemsläp har det blivit. Även en bortaturnering hanns med. Lite drama har det varit, men det har varit så roligt så att det negativa glöms bort.

Mitt och Majas mission lyckades inte för fem öre. Vi var inte ens nära! Men ingen sorg för det, det fanns bröder så att det räckte tlll båda!

"I turned in my passport". Så vi fixade finfina fejkade papperslegskopior. Som fan funkade utmärkt. Lizas var snyggast. Jag tänkte att när jag hittar kön till Laroy så ska jag köra på den igen.

TANGO, SNESKO, SALOON, VERONICA, MALAYSIA. The fucking places to be.

Holländare, Britter, och Blackebergare. Svenskar som man pratat engelska med hela kvällen tills man frågar "where are you from?" och då får svaret: Danderyd. HAHA

Brinnande shots som bränner på tungan, det är grejer det.

Sugardaddys är alltid lika najs. Speciellt dom som är 40 bast och har fru, men som känner sig som 15!

Gissa vem jag träffade!? ASLACK, han som jag träffade i Köpenhamn för 5 månader sen. Fyfan vad världen är liten. Lika gullig var han nu också, det håller nog Liza med om!

Maja hade sönder sängen, syltburken hade sönder glaset i kylen. Rum 222 tappade bort nyckeln inte mindre än 2 gånger.

"WE BUILT THIS CITY ON ROCK AND ROLL"


"Nu du Julia ska jag lära dig hur man får gratis sprit!"

Vad har man i fickan om inte en ROSA KONDOM!

Sex on the pist, Banana skids, Long beach, Piña Colada, B1 och B2, ÖLKANNA, en shot av DET STARKASTE DU HAR.

JAAAAAAAAAARRRAAAAAAAAAA



Kommentarer
Postat av: maja

hahah jenkan! jag ska också skriva ett sånt där nostalgiskt inlägg imorgon. Tårarna sätter sig i ögonvrån när man läser det där.



NO LIMIT

2009-03-01 @ 23:15:11
Postat av: jullan

the strongest yo've got!

are you sure?

JAAAARRAAA

2009-03-02 @ 13:27:17

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0