ÅH BANNE MIG SÄGER JAG BARA

Nu.
Är jag typ återhämtad från i onsdags.
Somnade kl 20.00 igår och vaknade nu kl halv 12...
Julia fyllde år efter 12 i onsdags och det skulle firas. Minnsan.
Först var vi hos Liza. Hon gjorde en uunderbar kycklingsallad till oss. Jag drack 3.5or och blev full. Sen vin på tuben. Sen varrt det Sogni där vi blev bjudna på skumpa av en fet dude. Jag drack ur sugrör, man vill ju inte verka aallt för rik liksom. he. Sen SPY BAR, JAG KOM IN!!!!! IN YOUR FACE VAKTEN MED MÖSSA! Väl på spyan hade jag blivit lite väl överförfriskad. Jag säger bara gammal tunnhårig kille. Usch.
Sedan trodde jag att jag hade tappat bort mitt pass och fick panik. Jag hade tappat bort mobilen också, men det gjorde inget. Sen kl 6 vare eftferfezzzt hos Kalle (?). Jag hittade mitt pass och  jag blev världeens lyckligaste! (censur) Sedan vaknar jag upp av att Maja sitter och gnuggar bort ordedt KUK från min kind.. Hmmmmmm. Jag Liza, Kalle och Ado somnar om i en 90säng, mys. Sen stapplar jag och Liza hem till henne. Och sen åker jag till jobbet. FYFAN, jag mådde verkligen som jag förtjänade. ojoj.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0