Det är inte lätt när det är svårt

Nej just nu är väl inte livet på sin topp direkt. Jobbiga legbekymmer, missförstånd och ilska, kronofogden, en mobil som tagit sina sista andetag och fucking inlåsta nycklar i skåpet för 3:e gången på en månad. Dessutom geografiprov som jag inte har pluggat till. Inte konstigt om man blir lite nere va?
Men det verkar vara så. Så fort livet känns bekymmerslöst så blir man påmind om att livet minnsan inte är någon dans på rosor. Och om det är det så har rosorna jävligt mycket taggar som jag fortsätter att trampa på gång på gång. Ångesten (eller vad det nu är) ligger där som en stor klump i magen och gnager och får mig att vilja gråta samtidigt som jag fan inte vill gråta. Det är ju inte så att någon har dött liksom? Men för att citera Snook så är kanske inte mina problem så stora, men dom gör lika ont för det. Deeeeppmode. Jag såg nu på Lizas blogg att det tillochmed är JohnnyDeppmode. Där ser man...


Här var man inte deppig inte.








Kommentarer
Postat av: maja

Jag ska ta och berätta en rolig sak för dig sen, då kanske du blir lite gladare.



2009-10-17 @ 13:28:21
Postat av: Liza

Proffebild på face kanske?

2009-10-18 @ 15:39:07
Postat av: jenki

nu blir jag nyfiken!!!!



aa, ska fundera på det, kanske får mer killar då?

2009-10-18 @ 19:06:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0