En höstdag som jag aldrig kommer glömma

Poetiskt va?

Jag ville göra en film, men det funkar ju fan inte! Jag hatar teknik. Inget funkar för mig. Som tur är har jag Uffe som är bra på sånt där så han ska fixa Pinacle till mig som är ett bra filmredigeringsprogram. Har velat göra en hultanfilm och nu banne mig ska jag göra en!

Idag var jag ledig. Vi hade lite alpernamöte hos Maja. Det blir Val d'isere och som det ser ut nu så åker vi nog med skolan. TAGGA!

Men först har jag detta att tagga till:

1. Kryssning till Tallin med Majsen, Elli och Liza. Typ snart (datum?)

2. Thailan den 5e december i 3 veckor!!!!

3. Tandådalen med Liza, Beckie, Anna, Adam och Johan den 3e Januari!

Och sen på sportlovet Val d'isere!

Fyfan vad jag kommer behöva snåla nu för att få pengarna att räcka till...

Efter mötet åkte jag och träffade Danni i Odenplan, vi tog en fika och catchade upp.

Nu sitter jag här och har faktist gjort klart filosofin, nästan. Har inte den där Patontexten hemma.. Filosofi är så jävla flummigt!!! "ordet katt är inte detsamma som en katt". Nehe!? Och vad vill ni säga med det?
Hmm....

Och Ellinor tycker att Wittgenstein är snygg. Jag gillare.

Jag lyssnar på Fibes oh fibes. mycket bra må jag säga.

Jag har håltimme i 3 timmar i morgon. Onödigt. Död åt schemaläggaren!


Hultsfred, jag saknar dig




Kommentarer
Postat av: mikaela

bilderna från Hanna/Johanna? :D

2009-10-08 @ 10:22:46
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
Postat av: jenny

ja, tror sladden e hos pappa! dom är jävligt snygga så ska verkligen försöka langa upp dom snart ;D

2009-10-08 @ 12:21:55
Postat av: Liza

FIBES OH FIBES! 21 nov? på?

2009-10-08 @ 21:14:14

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0