För trött för skola

Ja i morse när jag vaknade kände jag bara för att somna om, vilket jag också gjorde. Gick och la mig typ 6 i lördags och sov väll i 3 timmar kanske så jag hade en del sömn att ta igen. Nu är jag lite piggare och har läst ut "Ett öga rött" och precis städat rummet lite. I lördags på Mexican night var det riktigt trevligt. Älskar blackan! Har en massa bilder, men tror att kamerasladden är hos pappa, så dom kommer väl upp lite senare i veckan. Alla killar var iaf väldigt snygga i mustasch och hattar.




Såg idag på aftonbladet:

Se upp för ficktjuvar!

Mest utsatta för ticktjuvar är de turister som besöker Barcelona i Spanien. Las Ramblas, det berömda promenadstråket i staden, sägs vara det perfekta stället för att få väskans värdefulla innehåll stulet.

Haha, ja det har vi fått erfara!



I Barcelona


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0