Hej

Igår var det ettornas afton som jag och Liza bestämde oss för att gå på tills slut efter att vi hade fikat med Beckie och Anna och ätit middag hos mig. Först träffade vi coola gänget på Lilla Monaco (Nya stamhaket?) och folk drack sig mer eller mindre aspackade. Sen iväg till skolan och genomgå stenhård kontroll för att komma in. Ellinor kom inte in först, men sen kom hon springandes iaf, lycklig som en lärka! Ettorna svor Blackebergseden. Ett mycket angenämt ögonblick må jag säga. Sedan var det dans, dans, dans. Jag hade jättekul och jag är stolt över mig själv som inte drack en droppe alkohol. (Okej jag smakade en klunk öl, men det räknas inte)

Idag var det basketmatch i skolans ljushall, elever mot lärare. Eleverna vann till slut, men jävlar vad spännande det var. Efter skolan åkte jag, Maja och Ellinor in till Myrorna och shoppade loss på 50-talskläder som vi ska ha imorgon då alla i skolan ska vara utklädda enligt 50-tal. Den klassen som är bäst utklädd blir belönade med att få springa ut först på studenten, och den tävlingen vill man ju vinna.

Nu ikväll är det spakväll här hemma. Mammas kompisar kommer och då blir det väll ett jävla kackel. Haha nä skoja. Men det blir mys.

Sogni imorn?

Ni vet när man kryper ner i varma gosiga sängen och lägger sig under täcket och drar täcket över huvudet? Ni vet hur mysigt det är och att man gärna skulle somna då, men så efter en liten stund så tar luften slut och man måste dra ner täcket igen för att få luft.. Ett riktigt I-landsproblem! Tänkte på det igårkväll när jag skulle sova. Jobbigt det där.


Bilder från igår när vi var hos Anna och fikade:


Hihi


<3<3<3<3


Sexy!




Heil. Blir jag anmäld nu?


Jag är en vampyr


Kommentarer
Postat av: maja

jag älskar din blogg! så de så

sogni imorgon!

2009-10-01 @ 19:35:16
Postat av: liiiz

vajjert. jag e en mästerfotograf. inte för att modellerna är så pjåkiga dom heller!

2009-10-01 @ 20:49:21

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0