Kicken, var tog du vägen?

Så kan jag känna ibland. När man var ung och vild var allt som i en film. Haha. Men faktist. Jag gjorde så mycket galna saker, ni kan inte ens ana. Men nu är man stor och ska vara duktig. Men det är jag ju inte alltid ändå.

Tog det lugnt i helgen. Det var sjukt skönt! Jobbade, som vanligt. Jag blir så sur för snygga 3killen har inte vart där på 3 gånger!!! Nu är det bara 3 fula som jobbar där inne på 3; en ful lång rödhårig tråkig kille, en ful tjock thailändare och en ful tråkig tjej. Lite hårt kanske, men vafan från snygga 3killen till 3 fula, tråkiga människor. Det enda roliga jag hade sist var att dom hade målat om på personaltoaletterna. Life is hard. Haha

Nu är det 46 dagar kvar till Thailand! Fan, det är nära nu.

Hur blir det med alperna/österrike?

Bromma - Blackan imorgon i basket!! Jag kanske ska spela, är nervööös.

Mackan e så jävla grym! Gillar nya albumen skarpt.

Yoga ikväll... Alltid när jag ska träna mår jag typ dåligt. hmm. Fast inte efter, då känner jag mig som en ny människa.








Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha sweeeeeet :D<3

2009-10-20 @ 00:08:55
URL: http://ww.mikaelaholm.blogg.se/
Postat av: jenny

snyggingar! ;D

2009-10-20 @ 11:52:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0