Mexican night

Jaa, ikväll är det mexican night hos Johanna med Hanna. Eller hur man nu ska säga. Hanna ska ha fezt iaf. Fyfan vad jag är taggad (farligt). Speciellt när man ska dicka vodka. Lyssnar på Rebel Rebel med David Bowie, man blir jävligt taggad av den. Har nyss sminkat mig som om det vore min sista dag i livet. Haha eller inte. Jobbade idag. Snygga 3killen var inte där *snyft*!!! Har börjat vänja mig vid att han kommer in hela tiden och köper redbull. Igår vart det Sogni, precis som planerat. Jag, Liza och Beckie var hos Maja först och hällde i oss 3,5or. Det var en trevlig kväll, men det blev tidig hemgång, skönt! Men fan att jag missade en favorit i repris med poolboy!!! Jaja, man kan ju inte få allt. Snart ska jag masa mig iväg i regnet mot tuben, fyfan för detta väder! Sommaren är nu långt borta. Det ska tydligen bli snö om man ska tro aftonladet.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0