Paranoid, ångest, rastlöshet

Låter som en bra kombination va?
Usch idag var jag verkligen paranoid och hade en gnagande känsla i magen. Vi kan väll gissa lite varför, men det var nog inte bara därför utan också för att jag blir så jävla arg på mig själv ibland. Och för att vissa c00la killar är så förbaskat osköna. Och att jag är irriterad på irriterande saker. Inte så konstigt kanske. Fast jag var ändå rätt så glad. Lite humörsvängningar sådär.
Idag hade jag engelska (deneneeeu) haha. Sen fikade jag, Agge och Liziz_girl i Vby på hålet. Sen lite infolayou och till sist UF. EN mycket givande dag med andra ord.
Ikväll är det DESPERATE HOUSEWIVES! INTE missa!!!! Jag och mamma ska till Andreia och äta middag och kolla på prämiären snart. Vi ska faktist åka nu tillochmed. Ledig imorn. Najs.
Puss

Kommentarer
Postat av: maggie

vi kan starta klubb!

bra tips med polisgrejen

och filosofin är så jävla jobbig!

2009-10-06 @ 19:57:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0