Somliga har komvux kvar

Spelade macthen mot bromma i tisdags, vi, blackan vann! Skönt. Tyvärr förlorade blackans killar mot bromma. Bromma kom med fyndiga hejarramsor som "alla suger kuk i blackeberg", "visa pattarna", "en sjukdom en smitta en blackanfitta" och "pappa betalar". Duktigt.

Sen så tränade jag faktist lite basket igår för första gången. Det gick bra, men fyfan vad jobbigt det var, trodde jag skulle dö nästan. Min kondis är inget att skryta med...

Idag hade vi världens skitdag i skolan med en svenskalektion kl 8 på morgonen, sen 3.5 håltimmar och allra sist på dagen filosofi och geografi. Geografin är värre än tortyr. "När jag var i Peru...", "En riktigt rolig grej faktist", "när jag var ung"....

På håltimman hann jag med att fixa nytt bankkort, ta legbilder och fika med Liza. Så dom där jobbiga bankgrejerna är gjora nu iaf.

Fyfan vad tråkigt detta var.

Ge mig Alexander Skarsgård så kan jag dö lycklig sen.






Kommentarer
Postat av: mikaela

Mikaela har komvux kvar!!! wooohoooooo :D

2009-10-22 @ 21:51:04
URL: http://mikaelaholm.blogg.se/
Postat av: Liza

haha det har du väl ändå inte mickan??! ;)



om jag ger dig Skarsgård (han sitter och gömmer sig i min garderob för tillfället), får jag Kings of Leon-mannen då?

2009-10-24 @ 12:35:07
Postat av: jenny

Mickan, du vet att jag menade brommaeleverna ;)



och ja liza, självklart får du kings of leon mannen, han sitter faktist under mitt bord just nu.

2009-10-24 @ 18:19:49
Postat av: Mikaela

jo jag har visst komvux kvar :P

2009-10-25 @ 01:49:25
URL: http://ww.mikaelaholm.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0