Störd kille

"Hej

Jag fick ditt bestridande av mitt krav idag. Skulle gärna ha ett samtal
med dig om detta. Tyvärr har jag inte ditt nummer så det vore bra om du
kunde ringa mig istället? Mitt nummer är (nummer). Bäst är
kvällstid vardagar (ej tisdag och torsdag) eller dagtid helger.

Eftersom du har bestridit kravet kommer jag överlämna ärendet till
tingsrätten. Det är tyvärr en långsam process men jag har rätt och
kommer att vinna så det är oundvikligen mitt nästa steg men det vore nog
bra för oss båda om vi kunde prata direkt med varandra innan TR blir
inblandat.


(hans namn)"






Asså jag orkar inte. Jävla psycho!



Kommentarer
Postat av: Andreas

Kom till din blogg via kfem.se, läste lite och undrar förstås vad som föranleder ett sådant där brev? :)

2009-10-25 @ 21:05:29
URL: http://www.anwest.se
Postat av: jenny

ja du. Det som har hänt i stora drag är att jag skulle åka till emmaboda och pratade med den här killen (som jag inte känner, men fick kontakt med genom emmabodas hemsida) om att få åka med i hans bil. Han ville ha 700 kr för detta och det tyckte jag var var lite väl mycket och sen så hittade jag tågbiljetter som var ännu billigare. Då sa jag att jag inte skulle åka med honom. Då blev han helt galen och sa att jag måste betala honom ändå. Nu har han skickat kronofogden efter mig och tänker tydligen gå vidare till tingsrätten. Jag hade inte ens sagt ja till att åka med honom, utan endast sagt att jag var intresserad.



vem är du då andreas? kul med lite nytt folk i min endsamma blogg med typ 7 läsare! ;)

2009-10-26 @ 21:43:33
Postat av: Andreas

Ok, det låter lite annorlunda. Känns inte direkt som att ni har ett avtal på någonting, så det är nog ingenting att oroa sig för. Om han går vidare till Tingsrätten på de grunderna så är han bra konstig. Lycka till hur som helst!



Jag ramlade som sagt bara in på bloggen via kfem.se, vet inte hur det kom sig riktigt :-) Noterade, när jag provade kläder på MQ, att de hade satt upp datorer i hytterna och att man kunde blogga om det. Blev nyfiken och kollade hur det såg ut på hemsidan :-)

2009-10-26 @ 22:27:13
URL: http://www.anwest.se
Postat av: jenny

nej, han verkar lite skum!



haha, om jag ska vara ärlig så fattade kag inte riktigt att det skulle komma upp en bild på mig på kfems hemsida! så det blev en liten chock..

2009-10-27 @ 20:14:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0