Snabba cash

Var nyss och såg Snabba cash. Jävligt bra film! Fast det tyckte inte dom andra... Kanske bättre om man har läst boken som smarta jag har.

Alltid lika kul att provocera sina föräldrar. Allt jag sa var att jag behövde en ny parfym så tog det hus i helvette.

"Du har vart i Thailand i 3 veckor"
"Du fick pengar i julklapp"
"Jag har inga pengar"
"Ta dina mobilpengar"

osv, osv....

Men snälla ska det vara så svårt att få en ny parfym!? Vad hände med pappa betalar?

Jag håller faktist på att spara ihop till en snowboard för 10 000, men ni är välkomna att betala den istället för en parfym. 
 
Ny vecka och nya tag, rättegång på torsdag, tagga!!!!!!!

Livet leker

fyfan




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0