åt kebab idag, och det var naaajs

Ringde mamma efter skolan och tvingade henne att komma och hämta mig i Råcksta och köpa med kebab hem. Om jag har blivit sugen på något så måste jag bara ha det. Jag är en tjej som alltid får det jag vill ha liksom (typ). Har pluggat lite ekonomi. Men mest har jag och mamma legat i varsin soffa och lyssnat på bra musik och snackat om allt och inget. Jag har låtsats läsa boken bara. Elvis e jävligt bra. Och Supertramp och Pretenders. och Tom Petty. Och en massa andra. Fyfan vad jag älskar 80-talsrock! Idag har vi delat ut middagsinbjudningar till vår 80-talsskiva. Taggat. Men jobbigt att sälja alla dessa biljetter bara! Liksom en lite klump i magen som ligger där och ständigt påminner om att man måste börja pracka på folk biljetter. Ööh.


vafan liksom? snygg kille btw

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0