Berre

(ska läsas med amerikansk dialekt)
Åh banne mig. det var jävlig kul igår. svenske merke tiger.

Jag kenner mig fortfarande full. De va en underbar natt med mucke öl och söta pojkar.

Nej. Till allvaret. Skoja. Jag var fett full. Jag fick en öl an vinne. Jag dansade med väskpojken och gänget. David Komar was there. Snyggfilip också. Och mystiska oskar. Jag har fixat en filmkväll till Joel och Liza. Undrar om någon av dom kommer. Jag erbjöd att jag och oskar också kan vara med. Jag kan väl offra mig liksom.

Snart ska vi till skolan. Jag och liza ska komma lite tidigare och äta lunch. gött

Fan tjejer. Roligt igår. Jag håller med liza. Lets make this a tradition. Orkar man? Nja
Dumma ikaros kom aldrig!? vafen.
Men oskar var där *lucky me*
Jag träffa en kille med en pil ner mot snoppen.


Kommentarer
Postat av: maja

haha fan va kul :) du får berätta mer sen

2010-03-16 @ 13:24:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0